Osnovni podatki

Planinsko društvo Metlika ima svojo društveno pisarno v stavbi Ljudske knjižnice na Pungartu na naslovu CBE 23, 8330 Metlika.

Odprto:

ČETRTEK

18:00 - 19:00 zimski čas

20:00 - 21:00 letni čas

E-mail: info@pdmetlika.net

Na Krašnji Vrh   je možno priti z osebnimi vozili, avtobusi pa pridejo lahko le do 2 km oddaljene Radovice.
Krašnji Vrh je oddaljen od Metlike 10 km. Pot pelje iz Metlike (v križišču na Pungartu) je smerna tabla Drašiči – Radovica, skozi naselje Svržaki in po cca 500m se zavije levo v smeri proti Radovici (8km iz Metlike).

OPIS PLANINSKE  POTI   METLIKA - KRAŠNJI VRH

Pot se začenja  pred pisarno PD Metlika na Pungartu pod kulturnim domom. Markacije nas popeljejo mimo osnovne šole Metlika, kjer ostro zavijemo na levo po cesti.  Pot se nadaljuje po pobočju Veselice- hriba nad Metliko zasajenega z vinsko trto in naprej v gozd mimo Svržakov. Po eni uri hoje prispemo na travnike in vinograde  nad Slamno vasjo. Mimo vodnega zbiralnika nadaljujemo pot skozi stelnike in smrekov gozd do ceste Radovica – Bušinja vas. Prestopimo cesto in sledimo smerokazu za Bojanjo vas. Do vasi se asfaltna pot strmo vzpenja, v začetku vasi pa nas puščica usmeri levo mimo brezna in nabožnega znamenja naprej skozi vas do cerkve. Od tu nas vaška cesta pripelje do obnovljenega vodnjaka Vušivka nad vasjo. Hoje do vodnjaka iz Metlike je cca 2 uri. Od tu je pot zopet makadamska in se položno vije med zaraslimi  košenicami. Tu se pot povsem približa državni meji vendar je ne prestopi. Steza  nas pripelje naprej do izvira - studenca Orehovec, ki je tik pred našim ciljem. Od izvira nas strma steza pripelje mimo cerkvice sv. Trojice nad Krašnjim vrhom do urejene koče  PD Metlika, ki stoji na  hribčku levo nad cerkvijo v prijetnem gozdiču z veliko različnih drevesnih vrst.  Tu je tudi 17m visoki razgledni stolp iz katerega je čudovit razgled po vsej Beli krajini, delu Hrvaške vse do Kleka in velebitskih vrhov. Tu je končni cilj poti za katero porabimo 3ure hoda iz Metlike.
Na tej poti približno 15 minut pred Krašnjim Vrhom je tudi označen odcep do najglobjega brezna v Beli krajini imenovanega Pečenevka. Če se odločite za njen ogled si pot podaljšate za pol ure.

OPIS PLANINSKE  POTI RADOVICA – KRAŠNJI VRH (40 min.)

Pot se prične pred vasjo Radovica, kjer je v ovinku ob cesti usmerjevalna tabla. Pot vodi večji del skozi gozd. Po 20 min. prečka cesto Radovica – Krašnji Vrh, kjer se lahko priključijo pohodniki, ki parkirajo osebna vozila pri športnem igrišču.